azgınca porno,azgınca sikiş,azgınca pornosu,azgınca sikişi,azgınca porno seyret,azgınca sex videosu,azgınca seks,azgınca videosu,azgınca video izle,azgınca erotik.



Son Yorumlar Tümü

Ayhan2014-09-15

slm BEN AYHAN BURSA,İNEGÖL,ESKİŞEHİR,YALOVA,531-451-49-84 YALNIZ BAYANLAR,TATMİN OLAMAYAN DUL VEYA EVLİ OLGUN NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BAYANLAR,FANTAZİ İSTEYEN DEĞİ..

Yusuf2014-09-14

çok seviyurum ..

Enre Gural2014-09-13

kadınlara ilgım var..

Ankaradan Cesur2014-09-12

bayanlar arayın goruselım..

Muratty342014-09-12

cılgın bayanlar ekleyin skypdan konuşalım adresim muratcan5020 kalın sevenler eklesin..

Mehmet2014-09-12

slm ben antalyadan mehmet evli bekar dul öğrenci ev hanımı memur gizliliğe önem veren tüm bayanlar..

Azgınca Etiketi ile ilgili hikaye sonuçları

105596 Kere Okundu Gönderen : Umut / Ankara

Kiracımızın kuzeni Göçer in daracık götü

Merhaba sevgili wiptubeporno.info okurları ben Ankara dan Umut.Size başımdan geçen mükemmel bir sex anımı anlatmak istiyorum.Bundan bir yıl önce Nefise ve Kemal adında bir aile kiracımızdı.Ben o zamanlar 20 yaşlarımdaydım.Kiracımızla aile olarak aramız çok iyiydi.Sürekli onlara gidip gelirdim.Bazen kocası eve gelmezdi, Nefise abla korktuğu için onlarda kalırdım.Birgün Nefise abla kuzeninin kend...

Bu Hikaye İçin Etiket Eklenmemiş!
45536 Kere Okundu Gönderen : Adana / Mert

İki azgın dulu felaket şekilde siktim

Ağustos ayında sıcak bir öğle vaktiydi,karşıdan esen sıcak rüzgar saçlarımı savuruyor,önündeki kum tepeciğinden aldığı kum tanelerini gözümün içine sokuyordu.Bende caddeden karşıya geçmeye çalışırken bir yandan da kum yüzünden yanan gözlerimi ovuşturuyordum.Sonra birdenbire sanki kafama balyozla şiddetle vurmuşlar gibi bir algılamanın ardından her şey bir anda etrafımda döndü ve adeta kuştüyü bir yatağın üzerine düşüyormuşum gibi garip ...

Bu Hikaye İçin Etiket Eklenmemiş!
10320 Kere Okundu Gönderen : Selim / Ankara

İş yerindeki mükemmel seks tecrübem

Selam Arkadaşlar Ben Ankaradan Selim Birkaç Ay Önce İş Yerimde Yaşadığım bi Olaydan Bahsedicem Size Eminim Sizde Beğeniceksiniz . Çalıştığım Yerde Bana İlgi Duyan bi Bayan var Patronun Asistanı Ayrıca biraz içine kapanık ve çekingen birisi olduğundan bi türlü açılma fırsatı yakalayamadı bana karşı 3 katlı villa tarzında çalıştığımız yer teknik servis kısmında çalışıyordum bende en alt katta öğle yemeği saati bende bilgisayar başında öy...

Bu Hikaye İçin Etiket Eklenmemiş!
12423 Kere Okundu Gönderen : Emre / Afyon

İki azgın dula çok fena kaydım

Geçtiğimiz ağustos ayında sıcak bir öğle üzeriydi, karşıdan esen sıcak meltem saçlarımı savuruyor,az ilerimdeki inşaatın önündeki kum tepeciğinden aldığı kum tanelerini gözümün içine serpiştiriyordu.Bende bir yandan caddeden karşıya geçmeye çalışırken bir yandan da kum yüzünden yanan gözlerimi ovuşturuyordum.Sonra birdenbire sanki kafama balyozla şiddetle vurmuşlar gibi bir algılamanın ardından her şey bir anda etrafımda döndü ve adeta ...

Bu Hikaye İçin Etiket Eklenmemiş!